Tuesday, July 26, 2011

寒,碎...

okay,then its really mentioning me right?..
hmm...fine..is okay..
i won't be so busybody with your business anymore..

放心吧..
我会反省我自己

或者
你会觉得我都几多余
对你

不过,
你误会左我啦
我所讲介羡慕唔系因为睇到你同巨点样点样会觉得妒嫉物野
羡慕同妒嫉系不同介
唔好将巨地放在一起讲
我并唔觉得你同巨一起会令我妒嫉

我觉得羡慕系因为你终于有个人可以陪你忘记另外一个人
而巨取代我介地位
我,对你已经无需要
因为甘先之觉得难受

讲真啦,
你系第二个令我觉得心寒介人
我有预感
我地之间介情谊应该会变好淡了

i realized that i'm not enough good to be a good friend...
我唔够资格做个好朋友..

No comments: